دانلود Ashampoo Burning Studio 2012 10.0.15.10773 - نرم افزار قدرتمند رایت سی دی و دی وی دی
 
موضوعات
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 194
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

راه های کسب درامد از اینترنت
دانلود Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta - نرم افزار قدرتمند رایت سی دی و دی وی دی

Ashampoo Burning Studio 12 نسخه جدید نرم افزار رایت سی دی، دی وی دی و دیسک های Blu-ray است که شما با استفاده از آن می توانید انواع اطلاعات را روی دیسک های مختلف رایت کنید. نسخه Ashampoo Burning Studio 12 از نام های طولانی فایل ها تا 127 کاراکتر برای دی وی دی و Blu-ray و 64 کاراکتر برای سی دی پشتیبانی می کند. تنظیمات خودکار ، ذخیره و بارگذاری مجدد پروژه ها، ساخت ایمیج، مدیریت ساده فایل ها با استفاده از Drag & Drop و بسیاری قابلیت های دیگر را می توان از امکانات مفید این نرم افزار دانست.
امکانات نرم افزار Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta :
- سرعت بسیار بالا در رایت با پشتیبانی از سیستم های چند هسته ای جدید برای آماده سازی ویدئو و رایت سریعتر آنها روی دیسک ها.
- حالت جدید Compact با طراحی جدید و مدرن خود همیشه روی دسکتاپ شما مهیا خواهد بود و شامل تمامی عملکردهای مهم برای رایت سریع اطلاعات می باشد.
- امروزه شما می توانید به اطلاعات خود در انواع شبکه های اجتماعی و سرویس های ابری آنلاین دسترسی داشته باشید. این قابلیت باعث تغییراتی عمده در نسخه Ashampoo Burning Studio 12 شده است. بدین ترتیب شما می توانید به اطلاعات خود در منابع آنلاین مانند فیس بوک، Flickr، Picasa یا Dropbox به راحتی دسترسی داشته باشید.
- با استفاده از یک رابط کاربری منفرد می توانید به تمامی منابع مانند درایوهای داخی مثل هارد دیسک ، درایوهای خارجی مانند دوربین های دیجیتال یا منابع آنلاین دسترسی داشته باشید. با انتخاب فایل ها می توانید پیش نمایشی از آنها مشاهده کرده و آنها را روی پروژه خود اضافه کنید.

Ashampoo Burning Studio

- ساخت اسلایدشوهای زیبا از عکس ها، سی دی های صوتی، دیسک های بلو - ری ، ویدئوهای HD، ویدئو سی دی یا دیسک های نسخه پشتیبان در Ashampoo Burning Studio 12 تنها با چند کلیک امکان پذیر می باشد.
- رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و مدرن طراحی شده و کاربر می تواند با استفاده از طرح ابتکاری آن به تمامی بخش های نرم افزار با سرعت زیاد دسترسی داشته باشد.



Link لینک دانلود ، کمی پایین تر در همین صفحه ( مشاهده لینک دانلود )
Link Download Ashampoo Burning Studio 12 ( به زبان انگلیسی )
link وبسایت سازنده : ashampoo.com
link منبع : P30world | دانلود Ashampoo Burning Studio

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب